loading...
اخبار موسیقی ایران و جهان
محسن بازدید : 6 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)
هیچ وقت نمیخواستم بدون صفاریان کار کنم
 
IMG_00999

نیوز سیتی-پریا حیرتی: فریدون آسرایی نامیست که او را با ترانه های عاشقانه اش میشناسیم. او تصمیم گرفته است، بعد از ۷ سال دوباره به سراغ بهروز صفاریان برود و آلبومی با همان گروه آلبوم «غریبه» تولید کند.

آسرایی در ابتدای صحبت هایش گفت : ” آلبوم من یک مجموعه است که تنطیم نیمی از قطعات با «بهروز صفاریان» است و در کل ایشان ناظر بر تولید آلبوم، ملودی، ترانه و انتخاب قطعات هستند. “

همچنین غیر از بهروز صفاریان، ۳ تنظیم کننده دیگر هم در این آلبوم که به گفته آسرایی تا آخر شهریور روانه بازار خواهد شد، حضور دارند.

وی ادامه داد: ” یک سری مشکلات از همان ابتدا با شرکت تهیه کننده آلبوم بود در فاصله ای که آلبوم «غریبه» تمام شد تا پخش آلبوم «شبح»، که آقای صفاریان شرط گذاشته بودندکه تا آلبومشان پخش نشود کار نمی کنند که این فاصله انداخت بین کار های ما و در این فاصله من ۳ تا آلبوم کار کردم. البوم «از تو دورم» که شروعش با آقای صفاریان بود و ادامه اش با «پدرام کشتکار» و بعد از  آن آلبوم «ریمیکس» بود که مجموعه ای از همه کارها من و آلبوم «خاطرات گمشده» که همه این ها کارهایی که هستند که اجباراً کار کردم و خودم به تنهایی هیچ علاقه ای نداشتم که کار بدون آقای صفاریان انجام بدم. “

فریدون آسرایی در رابطه با همکاری دوباره اش با بهروز صفاریان تشریح کرد : ” من با یک هنرمند درجه یک کار کردم که یک تیم درجه یک بودیم که حرف هم را خوب می فهمیدیم و در کنار هم خیلی خوب کار می کردیم، برای همین تصمیم گرفتیم بعد از این چندین سال دوباره کنار هم کار کنیم. یعنی من دوباره خواستم آن فضا را زنده کنم و دوباره به سراغ شرکت تهیه کننده اول رفتیم. “

وی در پایان اضافه کرد: ”  برای این آلبوم ۱۵ قطعه آماده خواهیم کرد که ۱۰ قطعه آن پخش خواهد شد، همچنین از ترانه سرایان زیادی استفاده کردیم که تقریبا بر عکس آلبوم های قبلی است. “

منبع : اختصاصی موسیقی پارس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 72
  • بازدید کلی : 455